varmt..

det är underbara dagar som passerat nu på slutet och idag verkar bli en minst lika underbar!
vi ska till härnösand och gratta svärmor på födelsedagen å därefter blir det middag ute i norrfällsviken... nån skärgårdsbuffé för hur mycke som helst (!)..

jag älskar när det är varmt och skönt men däremot så får det gärna vara kallt på natten å på morgonen tills jag bestämmer mig för att gå upp...
men imorsse kom jag på den genialiska idén att jag ska uppfinna ett svalkande täcke! tänk va perfekt på sommaren...

veckan ser redan ut att vara fullspäckad med aktiviteter (efter jobbet)... måndag så jobbar jag till kl 4 och därefter så blir det bara till att åka hem å sen iväg till härnösand för att infinna sig på bio för att äntligen få se "mamma mia"... mina förväntningar är höga med tanke på allt bra jag hört om den... suck. tänk om jag blir besviken?

tisdag så jobbar jag faktiskt bara men jag lär nog kunna hitta på något på kvällen också...

onsdag så blir det after work med flickorna (och pojkarna?).. det är nog det första after work jag varit med på må jag säga.

torsdag jobbar jag kväll men däremot så ska jag besikta bilen (HJÄLP!) 14.20 håll tummarna!

fredag så bär det iväg tillbaks till kramfors igen.. å sen är det helg... hoppas veckan går så fort som det känns som att den ska gå..


nu ska jag göra mig klar för att sätta mig i den stekheta bilen..
ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Håller tummarna för bilen! Och hoppas att vi får det trevligt på After Worken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback