trollskoj

blev inte så skoj med trötta barn men vi kom dit iaf. jag och syster gick först ut och åt på city och därefter traskade vi ner mot parken... var väl där lite väl tidigt och barnen ville ha efterrätt tydligen (glass).
vi tog oss till korvmojjen efter en liten stund och köpte allt förutom glass men dom blev nöjda iaf.
efter att de tuggat i sig det mesta så var dom nog jättetrötta... alla grinade eller gnällde så det blev till att ta pick å pack å gå.
fabbe vägrade hålla mig i handen men det gick bra bära honom, på vägen till bilen så går vi på gågatan genom stan och han pekar upp på flaggorna som hänger på en tråd mellan husen och utbrister "tina, där uppe hänger flaggorna på tork"... GODING! snacka om klokt sagt.

efter att dom åkt så slog jag en pling till camilla och hon, jag, jessica, deras pappa och nån norrman + nils gick ner till strandhaket och tog en shake. årets sista då dom stängde igårkväll :(
den är förbannat god!

milla och gänget tog en promenad efter älven medans jag tog en promenad till bilen och åkte upp till faster för att träffa min kusin som bor i london. jättekul va de! de e inte varje dag man ser honom.
lemonad och physalis serverades och jag fick med mig getmese och mjukt tunnbröd hem som jag nu har tryckt i mig.. underbart.

somnade som en stock igår, å idag vaknade jag knappt. menmen nu bär det snart iväg till jobbet.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback