sorry..

jag vet, jag är en tråkig människa som inte skrivit på typ två månader men jag ska försöka bättra mig. lovar.

hektisk tid, eller ja inte det heller men haft en del att göra. är man kär så är man ;D

ååh... vart börjar man? jag har inte gjort nåt, jag har jobbat å jobbat å jobbat... va på Max dop i smedjebacken i maj (största äventyret på länge).
barnkalas, andra kalas, mat, mat, mat... grillkvällar hit å dit å en hel del vin (jag har blivit förälskad i en bag in box!)

i torsdag skulle jag åkt till stockholm med therese men det blev inställt, synd men på ett vis ändå skönt... de va nämligen första dagen på min semester och den tillbringade jag i sängen fram till kl 13.15 - underbart!

igår va vi på rövarbyn i docksta, va jätteroligt faktiskt men den där jävla skattjakten tog kål på mig! två av "stämplarna" fanns inte... vi höll på att leta ihjäl oss. när vi till slut fick tips av byägaren så hittade vi dem efter ett tag. SKAM DEN SOM GER SIG!
labyrinten gjorde att jag kände mig lite full men det tog jag mig ifrån också... hade inte jörgen varit med så hade jag not inte hittat ut..!

idag har jag planer på att hälsa på magda och julia =)
och imorgon blir det falun, max, shirin och ingemar... ska bli så himla kul att hälsa på dom, lite långt att åka för bara en snabbvisit.

nu ska jag hitta på nåt annat...
kram!

Kommentarer
Postat av: Therése

Men Tina! Har du uppdaterat?! Det har jag totalt missat! Nu måste jag läsa.. Tack för att du förgyller och fyller min tråkiga arbetsdag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback