kroppen lider

de blev några för många öl/vin/cider igår.... jag känner mig som en upphängd socka idag, alldeles tom.
det enda jag känner är huvudet som dunkar och svetten som rinner ner i pannan på mig.. DET ÄR ASVARMT!!!
till och med datorn är varm... jag tycker synd om den kraken, jag kan iaf gå å duscha när jag vill..

de va en trevlig kväll igår... å vi blev ett gäng ändå =) se vad man kan snappa upp på stan... hihi..
här kommer iaf lite bilder.


          
   

   
 


namnen får ni lista ut själva :D

so long

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag saknar ord för bilderna..

Postat av: emma

HAHA!!! Snygg bild på mig ! ser grymt borta ut, vilket jaa inte va! så de så ;)

2008-08-01 @ 22:36:24
URL: http://emzlaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback