jävla bilprovnings-kundtjänst

jag bor i SOLLEFTEÅ å inte i SKELLEFTEÅ

kommer till bilprovningen, springer in för att knappa in mitt regnr för att jag kommit på plats å får upp "du befinner dig på fel station - skellefteå"
fanfanfanfan.... man får ju inte ens ha en dialekt! suck. 

gick in å suckade, besiktningsgubben suckade också. skulle försöka boka av tiden men de gick inte men jag fick en ny tid nu iaf. 21/8 kl 7.40 så kan ju dom som är vakna hålla en tumme då =)
fakturan som kommer från skellefteå ska iaf strykas, pju!

medans jag och emma satt å väntade så ringde nån in på besiktningen...
gubben: "du som är bokningsansvarig kan ju ta å ge dom anställda en språkkurs"

HAHAHAHAHA! tji fick dom :D

äh.. nu ska jag återgå till jobbet... många ärenden att gå igenom.

se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback