after work

ikväll blir det after work med jobbet... vi blev inte så många men vi har lyckats dra dit sju stycken inkl mig då.. det kommer nog att bli jätteroligt. inte så ofta vi gör något tillsammans direkt å personalfester är ju nåt som i princip aldrig inträffar...

snart bär det iväg på bolaget, måste flytta bilen innan bara så att jag inte får någon bot. va smockat på parkeringen, förstår inte vad folk gör på stan kl fyra på en vardag? HERREGUD!

idag har jag skrivit ett CV och ett personligt brev som jag skickat iväg åt två håll så att det granskas och godkänns... jag hoppas att det är ok så att jag kan skicka in min ansökan till skolan.
känner verkligen för att plugga nu, för att gå ner i tid på jobbet om inte annat... förhoppningsvis går allt som planerat och jag kan börja i januari :D woohoo!

igår såg jag och camilla på juno, en film om en tjej som blir gravid då hon är 16.. jättebra va den! väldigt speciell.. sen dundrade madde in vid nio... satt å surrade å vid elva så insåg jag att jag hade makaroner på spisen... dom va fastbrända i botten å de va inget vatten kvar.. bara att börja om igen!
pannan räddades iaf! PJU..!

ne nu ska jag ta å dra mig.. kanske lägger in nån fin liten bild senare så att ni får se hur vårt after work blev :D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback