trött..

morgonen förfärlig! ett sms vid 9 som fick mig att hoppa högt, tänk att jag ändå blev glad när jag läste det...
somnade lugnt om och vid 10 ringer telefonen, jag drar mig ut i vardagsrummet och hämtar den (hemtelefonen) och svara med ett grötigt "jaaa" (systers nummer - hon borde veta bättre).. då kvittrar felicia fram hej.. å moster smälter (förlåt att jag vill sova, förlåt att min röst inte kommit igång å att jag inte lät trevligare när jag svarade.. - jag kommer att ge henne men för livet)

upp ur sängen å nu ska jag än en gång gå på stan... för 5e gången den här veckan, i sollefteå. jag ska fika med min syster o med felicia, underbart! frukost på stan.

för att upplysa om hur stolt jag är över mig själv så har jag kommit i ett par byxor som jag använde typ i april förra året (?).. nog för att dom sitter tajt men jag kan andas vilket då innebär att jag kan använda dom..
allt slit på träning och bättre matvanor gynnar sig, å dom där jävla reklamerna om att gå ner 7 kg snabbt kan ta sig i arslet (jag har gjort det på mitt sätt!)..

nä nu ska jag ta å hoppa in i badrummet för att göra mig fräsch inför dagens bravader, stan... därefter har jag blivit utbjuden :D wiihii..

/miss T

Kommentarer
Postat av: ak

kul att se att din blogg är igång igen. och att du dessutom blivit utbjuden ;-)

2008-02-24 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback