röda ögon.

det spelar ingen roll hur många gånger jag säger till mig själv att ikväll ska jag lägga mig i tid, i helvete heller.. igår va jag på god väg till sängen när jag fastnade i nåt annat.
började helt plötsligt städa, vilket va rätt bra, å dona på med en massa annat (herregud va mycke smycken jag har!)
så nu sitter jag här, än en gång med röda ögon och dricker kaffe i hopp om att få bli iaf liite piggare.

ikväll är det träning ända till klockan 21 så då kan man ju glömma att gå å lägga sig innan 22, å imorgon är det greys efter träningen. herregud vilket schema.. jag siktar helt klart in mig på torsdag.

på lördag blir det förhoppningsvis en runda på bowlingen med lena, kul att gå på något annat ställe än impuls någon gång... det enda som saknas för tillfället är biljetten in =/ lite knivigt men de löser sig säkert. (får väl bli impuls annars ändå).

svammel svammel, ja äh... jag vet att jag är en ointressant människa men det händer inte så mycket.

vaknar, äter, jobbar, tränar, sover, vaknar, äter, jobbar, tränar, sover... åsså oftast numera en liten svängom på helgen..

mitt liv i ett nötskal sammanfattat med ca 6 ord..

nä nu ska jag ta å häva i mig kaffet så jag blir klar någon gång... jobbet väntar.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback