natt...

ååh gud sova, dock ska jag vara liiiite social innan jag somnar in i en juuuvlig sömn vilket jag längtar efter (men det finns mer jag längtar efter)
jag har lovat att Therese att skriva en rad innan jag lägger mig så här kommer det (!)...

det blev det jag hade förra helgen,.. vit lång tröja med örn eller vad fan det nu är.. å mina urläckra boooooots...
i'm drunk, å har det bästa framför mig ;) more information in private thanks...

jag har msn för dom som vill veta mera.. för dom som är välkomna att fråga ut mig om kvällen, natten (ni finns på mon kontaktlista)! dock så kommer jag nog att sova till mitt på dagen imorgon innan ni får svar..

nästa inköpslista har jag kommit på iaf:

lekakulor
diskställ..
möjligtvis färg
nå nya dosor

love/ T


Kommentarer
Postat av: Adina

Oh! Jag känner mig hedrad över att du skrev en rad å mina vägnar ;) Nu blir jag så där nyfiken igen, Tina! Du får sluta med det! Nä, gör inte det förresten då blir mina dagar så tråkiga :b Måste tvätta och skura ett golv (tog inte riktigt tag i det igår) ska försöka gå in på MSN eller så en signal ikväll, annars gör jag det imorgon.. Hoppas du är pigg idag! Kram! PS: Dina boots är läckra!

Postat av: LindaL

Ja nu har jag hittat hit också. hoppas allt är bra!. Kanske kan träffas nånting framöver? Krams

2008-02-24 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback