HÄNDELSELÖS DAG

dagens jippie var väl ändå lönespecen som visade sig vara 3000 mer än förväntat, äntligen kom en "bamselön" (i mitt tycke)..

i övrigt så har dagen varit "skit", suttit på jobbet till 8 ikväll å bara dött pga dom idiotifrågor som kommer in, dagen började väl lite illa med att 3 av 4 var så jävla förbannade så att man fick ta skiten för allt som vanligt - dum i huvet hit, ät skit dit... blahablaha.. vuxna människor har inget ordförråd.

Sofie kom och hälsade på å tittade på Lets Dance med mig efter jobbet, trevligt att träffa henne igen! Längesedan man hittade på nåt tillsammans med tanke på att man bott i Kramfors ett tag..

Nu sitter jag mest å lökar å har tråkigt.. ska väl dra mig mot sängen så att jag inte sover bort hela dagen imorgon..

Gnatt



åh mads! jag är fortfarande vaken å klockan är 01.16 för att vara exakt, läser ak's blogg å där finns en liten rad om att bestiga snödrivor!
minns du när vi rullade ner för snödrivan utanför hällgumsgatan 39 b!!?? visst va de vi? de va tider de ;)


Kommentarer
Postat av: Adina

Vuxna människor har inget ordförråd, så sant som det är sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback