vinkväll & minnen

kvällen blev som vanligt fylld med fin och skratt,... synd att den tar slut så snabbt bara. va på city och skulle äta pizza, men INGEN kom med menyn så det slutade med att vi frågade efter den (city restaurang och pizzeria - passar då inte). beställde och åt.. betalade och gick hem.

tittade på en massa tv-program vi aldrig sett och därfter blev de idol (btw så va de jag, milla och therese..) nu e jag lagomt full eller hur man ska kalla de..

jag har suttit och surrat med milla ett tag om svunna tider, herregud hur folk betér sig mot de de känner.. t.ex pappa som fått stämpeln för att "gå på" oss yngre flickor under semestern... min pappa har aldrig (vad jag märkt) velat ta med mig och mina kompisar för att utnyttja oss på semestern... denna underbara människa gör mig bara glad och vill att vi ska ha sett en massa annat än sollefteå/graninge/långsele när vi växt upp.. så jävla hemska människor de finns som säger annat! jag blir galen!!!! urk... nu rinner tårarna, de finns nog inte så många pappor som min.. inte så många mammor heller för den delen... såna som ställer upp i vått och torrt och alltid har famnen öppen när man kommer hem över helgen, över kvällen eller bara tittar in en sväng...
de som känner familjen i fråga hoppas jag känner likadant, förklara vem ni är om de inte känner igen er så får ni förmodligen hjälp med det mesta, utan tortyr!

jag är lyckligt lottad och jag älskar min familj, även fast den är splittrad och fylld med nya "mammor" och "pappor"... hur som haver så har jag bara en mamma, pappa och syster.. de hoppas jag att ni vet! dom andra kommer bara in som bonusar och är helt underbara dom också!

nu ska jag ta å lägga mig och torka tårarna... tänk en gång till innan ni fastslår en tanke och dela inte med er av den innan ni vet sanningen (även fast den verkar obetydlig för dig/er så betyder den annat för andra)!

god natt, sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback