måndagkväll med mötley crüe

herregud... den her helgen swishade bara förbi, synd att lördagen va så jävla tråkig till att börja med iaf (efter shoppingen med milla).. senare på kvällen blev det utgång med sofie, va ut på valvet å svängde våra lurviga.

köpte en kanonfin klänning på dagen! ååh jag längtar tills juldagen då jag har planer på att ha den på mig, köpte också en ros i gammeldagsrosa som jag fäst på axelbandet.. kanonfint :D (efter det inköpet så insåg jag att jag va typ pank)

igår blev de bara lugna gatan, så himla skönt att bara sitta... synd att jag blir så rastlös bara. kunde väl egentligen inte göra så mycke här hemma då sofie kom förbi å surrade under eftermiddagen. poff så va de kväll igen.
fick ett sms som jag inte tyckte om, herregud säger jag bara. menmen de löser sig kanske med tiden.. hope so.

idag har jag varit på middag/kalas i långsele hos min "styvmorfar", jättegod mat och underbart fika! herregud... imorgon blir de hårdbantning hemma hos mamma (good luck t..), onsdag blir de kalas igen hemma hos pappa då rosie fyller år. kulkul =) så torsdag är jag väl möjligtvis hemma.. kanske.

nu ska jag lägga mig med mötley crüe-boken som jag verkligen längtar efter hela dagarna... mindre än halva kvar nu. må den aldrig ta slut!



sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag såg din klänning på Lindex idag, supernajz :)

Postat av: Magda

Theen! Du jett komma å hälsa på snart ;)

2008-12-09 @ 12:28:08
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback