konferens?

nu är det snart nytt år gott folk! sitter i soffan.... har fan inte ens kommit i kläderna än... ni som vet hur jag sover vet nu också hur det ser ut när jag sitter utfläkt i soffan =/

snackade med anders inatt... diskuterade new york, hoppas de blir av... synd bara att företaget kanske kommer att förstöra hela vår resa.. jag hoppas för all del att det går att lösa! får väl veta på fredag.. känns som en evighet tills i övermorgon..

jaja... i eftermiddag tittar milla in för lite käk å så, vi ska laga egen mat =) wiiii...

förrätt: toast skagen
huvudrätt: smördegsinbakad baconlindad fläskfilé och potatisgratäng
efterrätt: äppelsmulpaj med vaniljvisp

med andra ord så kommer jag rulla vidare efter middagen... får se vilken av festerna det blir, jag tror att det blir till malin vi går.. vågar väl inte svära på det men så känns det iaf nu =)

igår bjöds det på vin här hemma,... jag och fd manshataren (therese) satt och drack vin, lyssnade på joshua radin och läste min gamla dagbok... har insett hur mycket man glömmer under åren. nu är jag uppdaterad från april 2004 iaf :) måste åka hem till pappsen och rota fram mina ännu äldre dagböcker.. dom lär va suveräna att läsa!

nu ska jag slänga mig i duschen, klä på mig och leta reda på den försvunna matberedaren...

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Therése

Om du ska gifta dig med en bok (The Dirt) och en skiva (Joshua Radin) så ska jag då gifta mig med en säng, just nu kvittar det vilken faktiskt bara jag får sova..

Postat av: Therése

Du överdrev inte när du sa att det var kallt på jobbet, sitter i två långärmade tröjor plus jeans men är ändå nära att hacka tänder.. PS: Håller tummarna för er New York resa!

2009-01-01 @ 11:28:32
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Shirin

Hej Tina!

Jag hade inte sagt nej till att äta hos dig igår..Blev lagomt sugen när jag såg menyn! Vi har inte ens ätit nån lunch idag..



Maximilian hälsar puss och kram till tant ;)

2009-01-01 @ 17:34:57
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback