dyng-onsdag

varför kan aldrig fredagen komma lika fort som måndagen? ne... man sitter å pinar sig igenom dagarna, en viss röst gör mig så jävla irriterad att jag skulle kunna springa genom en vägg. ni som vet vet vad jag talar om...

den här dagen drog sig verkligen fram i slowmotion, inget roligt har man fått höra heller.. det som har hänt som va mest uppskattat idag va väl när jag och tommy gick å köpte fika till gruppen. underbart med lussekatter men nu vill jag ha flera!

ingen träning, de e så skönt att bara sitta hemma å inte göra nåt.. lägga sig å läsa, jag är frälst i boken! kanske dricka lite kaffe eller te å slösurfa lite. de e väl just de jag gör nu... slösurfar, synd bara att internet har tagit slut så många gånger att jag inte vet vad jag ska surfa in på längre.
har dessutom rivit ut min garderob men vad hjälper de? ne.. nu måste jag väl städa upp efter mig också, känns inge kul =/

hoppas allt går vägen nu bara.. att jag får höra de jag vill höra.
på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback