YES!!!!

den gick igenom! fy fan va skönt... trodde att jag skulle dö när jag kom dit (hade även reg.besiktning på dragkroken) å karln frågar efter monteringsanvisningar.. WHAT? hade inte en blekaste (plus att jag inte satt på skiten själv..)
herregud,... där såg jag pengarna ryka kan jag säga menmen... de gick vägen, med min kvinnliga list så satte jag mig på en bänk och såg olycklig ut så gubben sa att han kunde ordna de ändå :D

svar till natalie som kommenterade mitt förra inlägg: Min lilla röda är min lilla röda bil

jag har kommit på att jag tänker skita i att ringa till läkaren, svimmar jag på jobbet får jag väl göra de då... jag orkar inte ta tag i de helt enkelt. förra gången så blev de ju ett jävla ståhej å en förbannad smärta. suck.
nej till läkare, jag lever på som vanligt... kanske jag ringer om nån liten skulle säga till mig, men ack jag tänker då inte lyssna på nåågon annan.

nu ska jag ta å göra mig klar för jobbet, har insett att jag inte har några kläder... längtar tills jag får jeansen som jag beställde från ellos.. ska ta mig en titt om de möjligtvis förpackat skiten än. det värsta är att ALLA ellospaket fastnar i Ånge, jag hatar Ånge... vi på jobbet har kommit på att vi ska spränga stället (posten ligger där i typ ett dygn... precis som att dom låter paketen vila - låt mitt paket vila i mina händer tack!)

nu måste jag rappa på!
kräm


Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, alla hatar Ånge :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback