PENGAR!!!

nu börjar jag kosta mycke pengar för min arbetsgivare... jag kommer att kosta dem ca 281:-/timmen... underbart. dvs att jag kostar lite över 4,50 i minuten! kan ni tänka er? detta annars obetalda arbete... jag längtar tills klockan slår 16.01..16.02 osv! jag kommer att känna mig som en multimiljonär.. pengarna rullar in..

jag har drömt mig bort till fjärran länder hela dagen... har tagit 96 samtal hittills på 8 arbetade timmar och nu har jag 2,45 arbetstimmar kvar...

nu uppgick samtalen till 97.. och jag har tjänat mina första 4.50 :D

ska fortsätta mata samtal nu!
ring inte å stör ;P

Kommentarer
Postat av: Therése

Började du känna dig förmögen allt eftersom klockan började närma sig sju?

Postat av: Linda

Njea, det är fint men.. Inte mer ;) Vet inte, dit det finns jobb! Vill jobba på akuten eller så nånstans!

2008-08-31 @ 17:33:34
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback