panik än en gång...

klockan 07.40 imorgon så får alla hålla tummarna för mig en gång för alla! imorgon bär det nämligen iväg till besiktningen med min lilla röda.. suck, tuggar sönder naglarna snart!!!
hoppas att den går igenom!

har varit tjejkväll hos madz ikväll, va lugnt och skönt tack o lov med tanke på att man ska upp och jobba, synd bara att det inte blev ett glas vin för min del och dessutom att de blev senare än väntat... ska nog fan lägga mig nu.. kommer somna som en stock.

kom hem och till min fasa upptäckte jag det som inte fick hända igen, funderar på att ringa läkaren imorgon.. måste bara hitta papperna från förra året så att jag kan se vem jag va hos eller vem som gav mig numret...
suck, orkar inte de nu..


jaja ska sova. gonatt!

Kommentarer
Postat av: natalie

vad är din lilla röda?

Postat av: Therése

Jag har verkligen missat en massa inlägg!!

2008-08-31 @ 12:40:15
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback