maestro...

idag... av alla dagar så åkte jag till sundsvall. det enda jag skulle titta på var ett par nya skor att promenera i då jag får ont i "överfoten" av de jag använder nu...

hoppade in på en restaurang för att käka lite men kortet fungerade inte... jaja lånade lite pengar å skulle gå å ta ut lite senare.. tyckte väl att de va hon i kassan som va helt blåst o inte kunde dra mitt kort så jag gick upp på indiska å skulle inhandla ett par nya leggings... fan å! samma fel där.

sprang ner till automaten å får upp texten "tekniskt fel" så jag ringde till banken och frågade va som pågick (?).. visst hade jag pengar å dom såg inga fel...
de blev ett nytt kort med en tiger på istället... (jag ska skänka 24:-/år till WWF - kände att jag inte kunde säga nej till 2:- månaden)...
nytt kort på g, så denna helg blir kortlös... å imorgon MÅSTE jag komma ihåg att gå på banken och ta ut pengar, de bränner till lite annars :(

de blev inga skor, jag hittade såklart ett par bra bara därför..
menmen... shit happens..


förlåt förlåt förlåt förlåt therese för att jag glömde bort din födelsedag i måndags, jag är INGET utan min almanacka!
ditt födelsedatum är från och med nu inristat på hjärnbalken..

/T

Kommentarer
Postat av: Linn Hammarstem

Jag har också ett sånt kort.. Man känner sig ganska dukltig när man gör nåt utan att egentligen göra nåt.

2008-08-08 @ 10:38:07
Postat av: Therése

Aw, jag känner mig hedrad att jag nu finns i hjärnbalken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback