jag visste de!

jag har alltid vetat att graninge varit en guldgruva, bara fan å att jag inte tagit mitt pick å pack å vandrat upp på ledingeberget (vilket dessutom är precis ovanför där jag är uppväxt) och börjat hacka... jag hade varit stenrik!!! idag så läser jag i allehanda (lokaltidningen) http://allehanda.se/avdelning/solleftea/31361 .. äh fi fan!

aja... ryggvärken är fortfarande kvar, dock lite mindre än va den va igår... jobbade till 00.00 utan att våndas faktiskt och när kön gick ner till 0 kl 23 så trodde jag att växeln dött.. det har inte varit 0 på huuur länge som helst! WOOHOO! ett tag trodde jag att jag satt själv på stället men jag hittade en själ längst bort på andra sidan bygget som jag chattade med under den sista timmen =)

nu ska jag snart ut på promenad med therese, ska inviga mina nya walking-skor... å v. 37 så drar det igång med gkpulsen så då blir det till att inviga mina nya indoor-skor =) jag har shoppat lite väl mycke men nu får de va nog :D

c ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Attans skit att du inte kunde bege dig upp på berget ;) Ja men det är lagomt så ;) Jaha, men då är det jue en sjuhelvetes bit vill jag lova :P Nej inte har jag flyttat te småland inte jue :P Bor här jag :P

Postat av: Linda

Det va förbannat roligt! :P Jag gillade verkligen :P

2008-08-26 @ 13:50:54
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Therése

Vad sägs om en till promenad någon dag?

2008-08-31 @ 12:48:03
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback