vår

det spirar i kroppen, allt känns så glatt.. allt utom jobbet som väntar såklart (varför ska jag jobba när det är fint väder ute?)
nu är det inte många dagar kvar innan ledigeten, fem arbetsdagar borde jag klara av.

på tisdag blir det klippning, längtar som en tok... nu ska jag klippa av mig en hel del, kanske 20 cm eller nåt liknande... jag blir galen när håret bara hänger där å inte gör som jag vill längre. det känns som att det är en livlös del av mig.

gårdagens jobb var nog det värsta på länge, har funderat på vad det kan bero på och kommit fram till att det måste bero på veckan som inföll igår.. visst man kan ha dåliga dagar men igår borde jag fått lyckopiller!
sprang på videoteket då jag kom hem för att inhandla snus och en godispåse vilket tog mina sista pengar... nu har jag lånat av min "semesterkassa" för att dra mig runt dom sista dagarna.

MIN SOFFA HAR KOMMIT! den är så underbart stor å fin... å fotöljen.. den står där så söt och ensam på golvet men ack så underbar man kan vara.
på torsdagkväll la jag mig tillrätta iförd morgonrock och handduk (runt håret) och satte på "på spaning med bridget jones". jag skrattar så jag kiknar varje gång jag ser den..
förlåt men jag tycker att hon påminner lite om madde i den filmen och mig då såklart... men vissa saker är så "vi" så att det är äckligt. HAHAHA!
jag skrattar även fast jag inte tittar på den för tillfället... wonder bra!

ne nu ringde therese, ska dra mig ner på stan å bränna lite mer pengar (som jag inte har - man måste ju överleva)..

so long!

Kommentarer
Postat av: mads

kanske vi kunde fixa nån form av spinoff, typ madde o tina på nya äventyr eller så.. skulle nog bli en hit ;)

2008-04-20 @ 10:33:27
Postat av: Adina

Åh, jag vill också klippa mig! Ska bli spännande att se din nya frisyr nästa gång vi ses :) Då kanske jag kan bli inspirerad att ansa mina kluva toppar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback