storstan

då befinner man sig på "gräddhyllan" i stockholm då... jag är livrädd för att entra staden helt själv imorgon, vet inte vad jag ska ta mig till! men något måste jag ju göra..
finns inga persienner så de lär nog bli svårt att sova länge också :/

med min vanliga otur så blev det buss till gävle från sundsvall då banverket fått för sig att byta ut en del räls.. därefter blev det en hel del diskussioner om vart vi skulle åka då tågvärdinnan inte hade en aning om att vi skulle åka med det tåget.. men på kom vi iaf!
väl nere på t-centralen så fanns inte anders... han va inte där så jag slog mig ner på första bästa bänk för att inte vara ivägen och väntade...
därefter har vi hunnit gå på stan ett par timmar, jag har redan bränt tusenlappar i huvet men ja... imorgon och på lördag blir det väl värre..

hittat ett par skor som e jättefina från vagabond som jag funderar på att köpa.. konstigt är det dock att när man går så känns de som att foten "ramlar" inåt.. precis som att det saknas något... vi får se vad det blir imorgon, hittills har jag bara lyckats titta på skor.. anders är less på klädaffärer redan!
jag måste försöka hitta nån människa som orkar gå i butiker hela dagen med mig.. finns en hel del tjejer i korridoren där han bor så jag får väl försöka bli bundis med någon =)

nä nu ska jag lägga mig å sova... om jag kan.
gnatt


PS. det blev ingen klippning hemma i sollefteå... jävla fan å! dom hade lyckats boka in mig en timma tidigare än vad vi sagt... å inte ens en ursäkt fick man! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback