postgubbe! (måndag)

vaknade idag av att postgubben inte fick in posten i brevinkastet, visst det kan vara lite bökigt ibland men böj dig ner för fan!
jag sov som en gud å vaknade till det mest jobbiga skallret någonsin, dock måste jag tacka honom för att han väckte mig.. annars hade jag nog sovit till eftermiddagen..


har köpt nya skor, dom har redan fått fartränder från helgens krogrunda.. dock ska jag sätta mig ner å putsa mina små kycklingar.. dom är gula... bild kommer att läggas upp på dem.

i övrigt så har min lediga tid förflutit rätt bra, har haft många tråkiga stunder men jag har hellre tråkigt än att sitta på jobbet och ta skit 14 dagar i sträck.


nu e de bara 24 dagar innan stockholm, börjar bli lite smått nervig.. hur i helvete ska jag överleva i en sån stor stad? jag kommer att villa bort mig... vart ska jag kliva av? vart ska jag kliva på för att komma hem? Å HERREGUD!
jag hoppas att anders är en gentleman och följer mig både till och från tåget.... aaaaah!

(detta skrevs i frånvaro från min bloggs inloggningssida i måndags, jag publicerar därav detta i efterhand...)

och här nedan kommer mina älskade skor..




nya skor


Kommentarer
Postat av: ........

Anders är inte en gentleman, han är en norrlänning!

2008-04-02 @ 22:29:57
Postat av: Therése

Åh, de är så söta dina små kycklingar :)

Postat av: Linda

Åhh, vilka fina

2008-04-03 @ 22:32:52
URL: http://liindalundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback