bitterfitta

ett tag sen jag skrev... inte hänt så mycket med andra ord.

igår körde jag pappsen till och från hullsta, dom va på jannez å svängde loss. jag älskar när pappa och hans vänner är på lyset! dom e så roliga =) de e inte lika som oss utan de e på något vis mer galej i dom... men dom e goa nyktra också!

melvin fyllde 2 igår och jag va där och åt tårta.. gud va söta dom är... tinga kom.. upp! (melvin vill att jag ska leka med dom uppe) det är lite synd att dom bråkar om vilket rum man ska vara i bara.. det slutade med att jag satt i hallen och stirrade, vad gör man?

resten av veckan har förflutit utan några konstigheter, tränat onsdag och torsdag (svettats som en gris).. hälsat på några kompisar och slappat efter jobbet..
den här veckan fick jag sitta som användarstöd och jag kan nog räkna med att jag förlorat ca 800 kronor på det :( fan å!

fick en del av min beställning från hm i förrgår, sket i middagen och provade kläderna istället.. jag blev besviken och glad på samma gång. det händer inte ofta att man säger det men, DOM VA FÖR STORA! jag badade helt enkelt i klänningen... jackan kändes som ett hus - såg ut som ett hus i den också.


har börjat läsa en bok, bitterfittan, jävligt bra hittills... jag älskar vissa stycken! det är en verklig bok, sånt som verkligen händer.. känns som att det är en verklig historia och inte något sånt där lättläst om singellivet i london, nåt annat lättläst helt enkelt. igenkänneligt!

"Champange och blöta kyssar, ljuva knull och okända män - det är liksom Dallas. Som den gången jag köpte stringrtosor för att pröva. Och jag och Johan skrattade så mycket att vi började gråta när vi fick syn på min bak i spegeln - och så den lilla vita stringen som skar in mellan skinkorna. Det såg fantastiskt fånigt ut. Som en Sue Ellen-kvinna, eller Lill-Babs.
Faktum är att jag blir lika flinig i omklädningsrummet på gymmet där nästan alla tjejer har string. Det spelar ingen roll hur perfekta, vältränade stjärtar de har, jag kan inte låta bli att föreställa mig små bajsfläckar just där det skär in som mest. Det är helt enkelt fult med stringtrosor. Och jag är minst av allt en knullande string-kvinna just nu. Tvärtom faktiskt, en ensam, bomullstrose-bitterfitta som snart ska få sova ut en hel vecka! Nirvana."

jag har fallit tillbaks.. de finns bara en sak jag vill ha. återfall av något som jag tydligen inte kan få... jag hoppas att det går över men för tillfället är det jävligt tungt.
ikväll ska de dränkas i en vinare som jag nu ska gå och inhandla.. därefter blir det förhoppningsvis en fika på stan till frukost.

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, jag älskar Bitterfittan! Det är väldigt lite knullande string-kvinna över mig med, och jag önskar att jag fick sova ut i en vecka! Vilken dröm! Jag måste läsa den boken! Åh! Är avundsjuk på dig som ska dränka kvällen i vin! Själv ska jag väl dränka den i Nezeril eller något sådant? Exciting ;b En trevlig kväll önskar jag dig!

Postat av: Therése

PS: Blir du lite på kanelen så dikta ihop något vackert ;)

2008-04-12 @ 12:29:49
URL: http://afts.blogg.se
Postat av: Beet

Haha självklart! ;) Bli medlem på Jocks Tina, jag lovar det är värt varenda krona! Jag tror jag betalar ca 300kr/mån och det är ju ingenting för ett sånt kanonställe! Ska du ut i helgen? :) Kram!

2008-04-17 @ 20:20:44
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback